پادکست فارسی رادیو هیچ

احمد فیاض و روایت صدا هایی که با آنها زندگی میکنیم. پادکست رادیو هیچ

پادکست فارسی رادیو هیچ

احمد فیاض و روایت صدا هایی که با آنها زندگی میکنیم. پادکست رادیو هیچ

طبقه بندی موضوعی

سی و هـشت - هیـــچ (پائـیز و آسـوون بـگیـر)

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۷ ب.ظ

38

 

برای شنیدن سی و هشت هیچ کلیک کنید 

 



*ممنونم که نظرتون و مینویسید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۱
احمد فیاض

نظرات  (۳)

معرکه بود... دست مریزاد
با درود و خسته نباشید.
لطفا در پایین تصویر هر قسمت از رادیو هیچ بنویسید که در این قسمت از چه چیزی سخن خواهید گفت و محتوای این قسمت چیست. البته توضیح مختصر نه زیاد یا کامل که کل مطلب لو برود.
سپاس.

۰۳ آبان ۹۷ ، ۱۰:۲۶ بهداد فره وهر
سلام به تازگی رادیو هیچ رو پیدا کردم و دارم باهاش کیف میکنم - به دوستان میفرستم و اونا هم همین حس و حال عالی رو پیدا میکنن - من تا 5 قسمت رو گوش دادم - امیدوارم در قسمتهای جلوتر تا همین 38 که منتشر کردین همین حال خوب باقی مونده باشه . فقط یه خواهش دارم - توی همین وبلاگ زیر هر قسمت بنویسین که از چه تکه هایی استفاده کردین. مثلا اون صدای فیلمها مال کدوم فیلمها بوده و موسیقی ها از کی بودن. زیاد سخت نیست. بصورت کلی هم کافیه . مثلا خیلی ها مثل من ممکنه صدای رضا کیانیان رو بشنوند و ندونن اون از کدوم فیلم بود. تشکر بخاطر حس خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی